Cum vinzi orice oricui?

  • 25 minute citit
vinde orice oricui

Cum vinzi orice oricui? Conectarea autentica cu potentialii cumparatori este un element esential pentru a va vinde produsul sau serviciul.

Indiferent daca vindeti online (cu ajutorul unui magazin online, pe Amazon, etc) sau fata in fata, unui public larg sau unei singure persoane, toate vanzarile se reduc la un singur proces de baza. Trebuie sa convingeti pe cineva ca viata sa va fi cumva mai buna cu produsul sau serviciul pe care il oferiti.

Prin urmare, este logic ca, indiferent ce vindeti sau cui vindeti, se vor aplica aceleasi principii de baza privind modul de vanzare. Poate fi greu sa gasesti aceste principii despre cum sa vinzi intr-un format usor de digerat, dar iata-le aici, explicate cu suficiente detalii pentru ca tu sa le aplici cu usurinta in afacerea ta.

Citeste si Creare magazin online

Identifica piata tinta

Vanzarea consta in a sti ce ii motiveaza pe oameni. Daca vrei sa stii cum sa vinzi oricarui public, nu incerca sa vinzi oricarui public. Identificati cu precizie care este piata dvs. si ce isi doresc.

Incepeti cu produsul sau serviciul

Inainte de a intra in contact cu potentialii clienti, enumerati caracteristicile si beneficiile a ceea ce incercati sa vindeti. Aprofundati exact modul in care fiecare caracteristica usureaza viata cuiva si apoi identificati cine ar avea aceasta nevoie.

De exemplu, daca vindeti casti de bicicleta pentru copii, produsul dvs. ofera liniste parintilor. Acei parinti sunt piata dvs. tinta. Acestia sunt probabil in varsta de 30 sau 40 de ani si doresc casti care au un grad de siguranta foarte bun si sunt suficient de cool pentru ca copiii lor sa le poarte.

Creati un buyer persona

Cu cat poti fi mai specific cu privire la clientul tau tinta, cu atat mai bine. Odata ce aveti o idee de baza despre cine va cumpara produsul dvs., descrieti-l in cat mai multe detalii.

Ganditi-va in termeni demografici - descriptori masurabili, faptici, care clasifica oamenii in grupuri.

De asemenea, identificati ceea ce specialistii in marketing numesc caracteristicile "psihografice" ale publicului dumneavoastra. Acestea sunt caracteristici mentale si emotionale, cum ar fi valorile, stilul de viata ales, interesele personale si atitudinile. Pentru fiecare caracteristica pe care o identificati, luati in considerare ce argumente de vanzare ale produsului sau serviciului dumneavoastra se potrivesc cu aceasta.

Asamblati toate aceste informatii intr-un "buyer persona". Personajele cumparatorului sunt, in esenta, schite ale caracterului clientului dvs. tinta si functioneaza. Pentru o companie, crearea de buyer persona a dus la o crestere cu 55% a traficului si la o crestere cu 97% a numarului de clienti potentiali provenind din surse online. De fapt, persoanele fac ca site-urile de afaceri sa fie de 2 pana la 5 ori mai eficiente in general.

Tineti cont de buyer persona in minte atunci cand vorbiti cu publicul dumneavoastra. Acestia vor fi mai predispusi sa raspunda, deoarece mesajul se va adresa direct lor.

Luati in considerare clientii/cumparatorii existenti

Daca sunteti deja in afaceri, intrebati-va ce au in comun clientii dvs. actuali. Ce produse sunt cele mai populare? Cand cumpara ei? Daca afacerea dvs. are o prezenta online, puteti sapa in analize pentru a gasi raspunsuri la aceste intrebari.

Faceti cercetari

Oamenii cumpara ceva doar daca sunt convinsi ca isi doresc sau au nevoie de acel lucru. Cheia pentru cum sa vinzi oricarui public este sa inveti ce apreciaza publicul tau si apoi sa-ti ajustezi discursul de vanzare pentru a corespunde.

Vanzarea catre consumatori

Cercetarea consumatorilor este mai usoara acum decat a fost vreodata. Oriunde afacerea dvs. are o prezenta online, puteti gasi informatii despre cine este interesat de dvs.

Luati, de exemplu, social media. Atunci cand faceti marketing sau va adresati publicului prin intermediul unor platforme precum Facebook si Instagram, aceste platforme colecteaza informatii despre vizitatorii dvs.

Este relativ usor sa puneti mana pe aceste informatii. Facebook are o aplicatie de analiza robusta care va va spune totul despre cine va viziteaza, inclusiv informatii demografice precum varsta si locatia. De asemenea, puteti afla despre modul in care oamenii interactioneaza cu postarile dvs., daca dau click si ce fac inainte de a cumpara.

Problema este ca veti avea o multime de informatii, posibil in mai multe locuri diferite, si este greu sa faceti ceva util cu astfel de date dispersate.

Vei obtine mult mai repede informatiile de care ai nevoie daca aduni datele printr-o platforma all-in-one, cum este Mailchimp. Tabloul de bord al audientei de la Mailchimp iti ofera informatii din toate canalele de marketing conectate, inclusiv social media, e-mail si site-ul tau. Veti obtine de la Mailchimp aceleasi informatii pe care le-ati obtine de la aplicatiile native de analiza, dar le veti obtine intr-un singur loc si intr-un mod care evidentiaza cele mai utile date.

Cu aceste informatii, puteti lua decizii mai bine informate despre cum sa va promovati produsul sau serviciul si, in cele din urma, cum sa il vindeti. Daca publicul dvs. raspunde la promotii si reduceri, concentrati-va pe realizarea mai multor vanzari. Daca apreciaza o anumita caracteristica, promovati acea caracteristica.

Vanzarea catre factorii de decizie din mediul de afaceri

Puteti, de asemenea, sa va cercetati clientii de afaceri online, dar ii veti cauta in locuri diferite.

Vanzarea business-to-business (B2B) se bazeaza pe intelegerea motivatiilor si nevoilor profesionale ale cuiva, asa ca veti dori sa va concentrati pe 2 lucruri:

  1. Obiectivele financiare si operationale ale companiei
  2. Obiectivele profesionale ale persoanei care ia decizia

Puteti examina acesti factori in mod individual sau in general. De exemplu, inainte de a efectua un apel de vanzare catre un cumparator B2B, veti dori sa cercetati obiectivele pe termen scurt si lung ale companiei. De asemenea, veti dori sa stiti cum contribuie prospectul dvs. la aceste obiective si, cel mai important, cum va poate ajuta produsul sau serviciul dvs.

Daca va promovati unui grup, identificati tendintele din industrie sau provocarile unui anumit rol de afaceri. Daca abia ati intrat pe piata si nu aveti inca multe date, incepeti prin stabilirea unei prezente online care sa va permita sa incepeti sa adunati informatii cat mai curand posibil. Creati un site web si incepeti sa interactionati pe retelele de socializare.

Intre timp, intrati pe internet si faceti cateva cercetari. Cautati:

  • Publicatii de specialitate in care oamenii din industria dvs. discuta despre marketing
  • Alte companii care vand catre piata dvs. tinta si cum o fac
  • Recenzii ale produselor si serviciilor concurentilor dvs.
  • Rezultatele Google pentru "date demografice ale cumparatorilor X" ("date demografice
  • ale cumparatorilor de software b2b", de exemplu)

Aceste cautari va vor oferi suficiente informatii pentru a incepe cu unele vanzari tintite.

Citeste si Cum vinzi pe Amazon

Conectati-va personal cu cumparatorul

In cele din urma, fiecare vanzare este despre o fiinta umana care raspunde unei nevoi pentru o alta fiinta umana. A sti cum sa vinzi inseamna sa inveti sa intelegi care este acea nevoie, ce altceva in viata persoanei respective este legat de ea si cum poti tu, ca vanzator, sa faci legatura.

Crearea relatiei

Luati-va timp pentru a face un pas inapoi de la vanzare si pentru a va conecta la nivel personal, mai ales la inceput. Daca deschideti conversatia cu un potential cumparator vorbind despre produs sau serviciu si despre cat de grozav este, sau chiar mentionand punctul de durere pe care sperati sa il rezolvati, acesta se va simti presat.

Nimeni nu vrea sa fie "vandut", dar toata lumea vrea sa se conecteze. Incepeti prin a aduce in discutie ceva ce ati aflat despre persoana respectiva si faceti-o sa vorbeasca despre asta. Acest lucru este mai usor de realizat intre patru ochi, deoarece puteti pune intrebari precum "Cum v-ati bucurat de oras de cand v-ati mutat aici?" sau "Ce se poate face in aer liber in zona dumneavoastra?".

Raspunsurile persoanei va vor spune multe cu privire la ceea ce ii intereseaza si la procesele sale de gandire, asa ca ascultati cu atentie. Apoi, cand treceti la un subiect legat de ceea ce vindeti, stiti ce unghi de abordare sa adoptati si ce puncte de vanzare sa subliniati.

Puteti folosi aceeasi tactica intr-un format de comunicare in masa. Pur si simplu incepeti mesajul cu partea personala, concentrandu-va pe ceea ce stiti despre publicul tinta, iar apoi treceti la substanta vanzarii.

Crearea de conexiuni virtuale

Social media este un instrument excelent pentru a construi conexiuni autentice online. Spre deosebire de multe instrumente traditionale de vanzare, social media este o conversatie reala cu doua sensuri.

Puteti partaja un link catre cea mai recenta postare de pe blogul dvs. si o puteti introduce cu un titlu de genul "Aveti nevoie de un randament mai bun al investitiei dvs. de marketing?

Consultati aceste sfaturi despre cum sa vindeti catre publicul online" sau "Poate fi greu sa gasesti lucruri de facut cu copiii atunci cand vremea se raceste. Afla cum sa te distrezi in mod creativ in confortul casei tale".

Mesajele de acest gen le spun potentialilor cumparatori ca va pasa de viata lor si ca ii puteti ajuta sa rezolve o anumita problema.

Puneti multe intrebari

Odata ce ai deschis conversatia cu cumparatorul tau, urmatorul pas despre cum sa ii vinzi implica sa afli mai multe despre ceea ce are nevoie.

Conversatii individuale

Ori de cate ori va aflati in timp ce vorbiti cu un prospect sau cu orice membru al publicului dumneavoastra tinta, aflati cat mai multe despre problema pe care intentionati sa o rezolvati.

Puneti o multime de intrebari deschise - intrebari care necesita un raspuns mai lung decat un simplu da sau nu. Acestea va ofera informatii valoroase si va ajuta in acelasi timp sa construiti o relatie cu prospectul dumneavoastra.

Pentru cele mai bune rezultate, redactati intrebarile din timp. Cautati unele care sa:

  • Sa exploreze nevoile prospectului
  • Identificati eventualele obiectii
  • Sa construiasca o intelegere si o relatie
  • evidentiaza oportunitati pentru noi vanzari

Cele mai bune intrebari initiaza un dialog intre dvs. si potentialul client, in loc sa genereze doar ganduri din partea acestuia. Ele inspira tipurile de raspunsuri pe care le puteti urmari cu intrebari de tipul "de ce" si "spuneti-mi mai multe".

Iata cateva exemple pentru a va ajuta sa incepeti:

  • In ce fel afecteaza problema echipa/clientii/clientii/rezultatul final?
  • Ce ati incercat sa faceti pentru a rezolva problema?
  • Care a fost cel mai mare obstacol pe care l-ati intampinat?
  • Cum ar arata solutia perfecta pentru dumneavoastra?

Puteti urmari raspunsurile la oricare dintre aceste intrebari si puteti cere mai multe detalii pentru a va ajuta sa invatati cum sa le vindeti. Cu cat aflati mai multe, cu atat mai mult va puteti orienta discursul de vanzare catre nevoile lor.

Sondati grupul

Nu aveti posibilitatea de a purta conversatii individuale cu cumparatorii? Nicio problema. Puteti in continuare sa puneti intrebari de acest gen si sa obtineti informatii despre cum sa vindeti, organizand grupuri de discutii sau trimitand sondaje si anchete in randul clientilor.

Potrivit SurveyMonkey, majoritatea oamenilor prefera sa completeze sondajele online si sa le trimita prin intermediul site-ului web al unei companii. Sondajele de 5 minute sau mai putin obtin mai multa participare. Aproximativ 34% dintre consumatorii intervievati au declarat ca completeaza sondajele de feedback in primul rand pentru ca este vorba de o recompensa. Cardurile cadou sunt cele mai populare, urmate de banii lichizi si de reducerile la produse.

Mentineti intrebarile sondajului simplu si clar. Puteti include optiuni de raspuns deschis daca doriti date individuale detaliate, dar tineti cont de cat timp va va lua sa sortati raspunsurile. Daca doriti sa vindeti unui public larg, datele colectate si agregate ar putea fi mai utile decat raspunsurile individuale. Verificati cum se compara producatorul gratuit de sondaje online Mailchimp cu concurenta.

Mentineti accentul pe client

Daca reusiti sa comunicati ca va intelegeti profund clientul si cum sa ii vindeti, va veti distinge imediat de concurenta.

Nu uitati ca fiecare audienta va avea aceeasi intrebare despre produsul sau serviciul dvs: "Ce-mi iese din asta?" Cheia pentru a realiza vanzarea este sa raspundeti la aceasta intrebare prin tot ceea ce spuneti, faceti sau oferiti. Incadrati toate mesajele dvs. de vanzare in jurul a ceea ce va fi experienta prospectului cu produsul sau serviciul dvs.

Consiliati inainte de a vinde

Concentrandu-va pe nevoile clientului este modul in care creati valoare inainte de a ajunge la conversatia de vanzare propriu-zisa. De indata ce stiti ceva despre ce are nevoie clientul, ganditi-va la modul in care puteti satisface acea nevoie.

Dupa cum a spus celebrul expert in marketing social Jill Rowley,
Gandeste-te la "lovitura, lovitura, lovitura, carlig de dreapta" ca la "da, da, da, cere".

Daca raspundeti unei nevoi inainte de a ajunge la vanzare, cumparatorul va ajunge sa va cunoasca drept o persoana care este de partea lor. Acesta este conceptul din spatele marketingului de continut, asa ca nu este surprinzator faptul ca continutul poate fi cel mai bun mod de a oferi valoare. Orice cumparator din orice industrie poate citi un articol sau o postare pe blog si poate beneficia de pe urma acestuia.

De asemenea, puteti sugera site-uri sau instrumente utile pe care cumparatorul dvs. le-ar putea aprecia. Veti primi puncte bonus de credibilitate daca acele instrumente il vor face pe cumparator mai receptiv la produsul sau serviciul dvs. pe termen lung. De exemplu, daca vindeti asigurari auto, ati putea decide sa impartasiti cateva site-uri web care ii vor ajuta pe cumparatori sa cerceteze masinile de ocazie disponibile.

Ce sa spuneti si cum sa spuneti

Odata ce ati invatat cum sa le vindeti si prospectul dvs. este gata sa cumpere, este tentant sa descrieti toate caracteristicile si beneficiile produsului sau serviciului dvs. Cu toate acestea, chiar si in acest stadiu, cumparatorilor le pasa doar de modul in care acesta le va imbunatati viata sau le va rezolva problemele.

Pastrati accentul pe ei, folosind un limbaj de tip "tu", mai degraba decat "noi" sau "el". In loc de "Acest produs este de 10 ori mai rapid decat tehnologiile concurente", incercati "Veti putea procesa de 10 ori mai multe date despre clienti cu personalul pe care il aveti deja". Sau, mergeti pana la beneficiul principal si la rezultatul cel mai semnificativ: "Veti ajunge la un numar de 10 ori mai mare de persoane, ceea ce inseamna un potential de venituri de 10 ori mai mare".

Gasiti motivatia lor principala

Fiecare cumparator are propriile motive pentru a spune da la cumparare, iar acestea pot varia cu usurinta intre cumparatorii aceluiasi produs. Invatarea modului de a vinde fiecarui cumparator implica intelegerea motivatiilor acestora. Un adolescent cumpara o pereche de blugi, dar ceea ce plateste cu adevarat este rasplata sociala de a purta ultima tendinta. Un alt client, cu 10 ani mai in varsta, cumpara aceiasi blugi pentru energia de a se simti tanar.

Acest lucru functioneaza si in cazul achizitiilor B2B. Un proprietar de afacere ar putea cumpara o solutie de gestionare a relatiilor cu clientii (CRM), dar obiectivul sau real este cresterea veniturilor. Un altul spera sa economiseasca timp si sa controleze costurile de personal in departamentul de service.

Asadar, ce il motiveaza pe cumparatorul dumneavoastra? Un articol Forbes din 2017 a sugerat ca toate achizitiile se reduc la 7 dorinte de baza:

  1. Siguranta si securitate
  2. Aventura
  3. Aprobarea sociala
  4. Relatii mai bune
  5. Sanatate si bunastare
  6. Crestere si invatare
  7. Scop si sens

Unele dintre aceste motivatii se potrivesc in mod natural cu anumite intreprinderi. De exemplu, o companie de alarme pentru locuinte ar putea comercializa pentru motivatia de siguranta si securitate, in timp ce un furnizor de formare online ar putea lua in considerare cum sa vanda valorificand dorinta de crestere si invatare.

Nu va fie teama sa priviti dincolo de ceea ce este evident pentru a afla cum sa vindeti avand in vedere motivatia principala a cumparatorului dumneavoastra. Acea companie de alarma pentru locuinte ar putea fi atractiva pentru unii clienti deoarece acestia doresc sa plece in aventuri indepartate fara a-si lasa casa nesupravegheata. Furnizorul de formare online ar putea dezvolta o campanie de marketing foarte eficienta pentru persoanele care isi cauta scopul vietii intr-o noua cariera.

Uitati-va la cercetarile, intrebarile si sondajele privind publicul pentru a afla ce motiveaza publicul dumneavoastra. Veti sti cum sa vindeti mai mult atunci cand veti sti ce vindeti cu adevarat.

Cunoasteti psihologia consumatorului

Motivatiile de baza se vor afla in centrul procesului decizional al cumparatorilor dumneavoastra, dar exista si alti factori psihologici care ii inclina spre da. Intelegerea acestor factori poate fi cruciala pentru a invata cum sa vindeti.

Inclinatia de aversiune fata de pierderi

Oamenii se tem de pierderi de doua ori mai mult decat isi doresc un castig. Un proprietar de afacere ar putea cumpara un produs care ii va creste veniturile, dar este si mai probabil sa cheltuiasca bani daca produsul ii va impiedica sa piarda clienti. Identificati modalitatile prin care produsul sau serviciul dvs. poate ajuta clientul sa protejeze ceea ce are, astfel incat sa stiti cum sa le vindeti.

Prejudecata de confirmare

Psihologia umana uraste contradictia. Pentru a o evita, mintea noastra va cauta si va atribui o valoare mai mare informatiilor care se aliniaza cu ceea ce credem deja. Acest lucru se numeste prejudecata de confirmare, iar angajarea sa va poate ajuta sa obtineti mai multe vanzari.

Aflati ce asteapta oamenii de la un produs sau serviciu ca al dumneavoastra, apoi subliniati modul in care satisfaceti si depasiti aceste asteptari. De exemplu, daca vindeti haine de antrenament, puneti in valoare dorinta oamenilor de a avea un stil de viata mai sanatos.

Atractia noutatii

Stiati ca creierul elibereaza dopamina, hormonul care ne face sa ne simtim bine, ori de cate ori intalnim ceva nou? Cercetatorii au descoperit ca, atunci cand sunt expusi la noutate, centrii placerii din creier se aprind. Puteti aprinde acesti centri de placere in creierul potentialilor dvs. clienti si ii puteti entuziasma cu privire la produsul sau serviciul dvs. prin simpla evidentiere a noutatilor din acesta.

Supraincarcarea cu optiuni

Oamenilor le place sa aiba optiuni de cumparare, dar prea multe pot duce la ceea ce psihologii numesc supraincarcare de optiuni sau supraalegere. Cineva care se confrunta cu supraincarcarea optiunilor nu se poate decide care produs sau serviciu ar fi cel mai bun.

Pentru a combate supraincarcarea de optiuni si pentru a-i incuraja pe oameni sa cumpere, prezentati-le o gama de oferte limitate din punct de vedere strategic. Daca aveti mai multe niveluri de pret sau pachete, propuneti 2 care sunt cele mai potrivite pentru publicul dvs. tinta.

Fa-i sa simta ceva

Dintre toti motivatorii psihologici, emotia pura este in fruntea listei. Oamenii tind sa creada ca cumpara pe baza logicii, mai ales atunci cand vine vorba de decizii de afaceri, dar cercetarile au aratat ca emotia are un cuvant la fel de important de spus in aceasta privinta.

Procesul decizional emotional

Neurologii sugereaza ca oamenii cumpara pe baza sentimentelor si justifica prin logica. Ei vor alege o masina si apoi vor enumera atributele care o fac sa fie cea mai buna alegere - pret, fiabilitate si asa mai departe. Cu toate acestea, in showroom, instinctul joaca un rol la fel de important ca si fisa cu argumente pro si contra, chiar daca cumparatorul nu isi da seama de acest lucru.

Bineinteles, exista si exceptii. De exemplu, putini oameni aleg intre marci de lapte cu preturi diferite pe baza instinctului (joc de cuvinte). Cu toate acestea, in afara de aceste alegeri simple, emotiile clientilor dvs. influenteaza de obicei daca vor cumpara sau nu.

Vanzarea sentimentului

Michael D. Harris, colaborator al Harvard Business Review, sugereaza: "Daca doriti sa influentati ceea ce simte un client in legatura cu produsul dumneavoastra, oferiti o experienta care sa creeze emotia dorita".

Un mod simplu de a face acest lucru este cu o poveste a clientului - dar nu orice poveste este suficienta. Pentru a avea un impact emotional, o poveste trebuie sa fie vie si bogata in detalii personale.

  • A fost clientul frustrat inainte de aparitia produsului sau serviciului dumneavoastra?
  • Ii lipsea ceva?
  • Cel mai important, ce s-a schimbat pentru ei cand au descoperit compania dumneavoastra?
  • Sunt ei mandri de rezultatele mari ale afacerii?
  • Sunt entuziasmati pentru ca prietenii lor le complimenteaza mereu noii blugi?

Scopul este de a va ajuta potentialul cumparator sa se imagineze in locul acelui client. Daca vor dori sa experimenteze acel sentiment placut, vor fi mai predispusi sa va caute produsul sau serviciul.

Conexiunea este cheia

In cele din urma, realizarea vanzarii este legata de conectarea cu cumparatorul. Trebuie sa stiti cine este, ce ii intereseaza si ce anume din produsul sau serviciul dvs. ar fi potrivit pentru el.

Faceti apel nu numai la mintea lor rationala, ci si la emotiile lor. Retineti factorii psihologici despre care ati invatat aici si incorporati-i in vanzarea dumneavoastra. Pe parcurs, luati notite cu privire la ceea ce reactioneaza si la ceea ce nu reactioneaza publicul dumneavoastra. Iti vei rafina procesul si, in timp, vei invata exact cum sa vinzi publicului tau - oricare ar fi acesta.

Cum sa vinzi orice: Intrebari frecvente

Actiunea de a face o vanzare online sau in persoana consta in a convinge pe cineva ca ar trebui sa cumpere produsul tau si ca acesta ii imbunatateste viata intr-un anumit fel. Este o premisa simpla, dar are provocarile sale, mai ales daca nu va simtiti confortabil si nu aveti experienta in domeniul vanzarilor.

Exista o vorba care spune ca un vanzator bun poate vinde cuburi de gheata locuitorilor din Alaska in mijlocul iernii si stie sa vanda orice. Acest lucru se datoreaza faptului ca principiul care sta la baza realizarii unei vanzari consta in a explica sau a arata cumparatorului utilizarea sau scopul unui articol intr-un mod pe care acesta il intelege si care se potriveste nevoilor sale. Iata o privire asupra modului in care puteti incepe sa va vindeti produsele.

Cum pot vinde produse online?

Vanzarea de produse online nu este cu mult diferita de vanzarea intr-un magazin, in afara de aspectul locatiei fizice, cu exceptia cazului in care vindeti un bun intangibil, cum ar fi un serviciu sau fisiere descarcabile. Puteti vinde un bun intangibil intr-un magazin fizic, dar este mai eficient sa vindeti online si sa permiteti clientului dumneavoastra sa descarce un fisier imediat dupa cumparare sau sa stabileasca o data pentru livrarea unui serviciu.

Cele mai bune modalitati de a vinde online includ construirea unui site web sau utilizarea unei piete online, angajarea in marketing fizic si online si promovarea articolelor dvs. ori de cate ori si oriunde puteti. Utilizarea mai multor domenii de marketing, cum ar fi campaniile de e-mail, retelele de socializare si distribuirea de carti de vizita, ajuta la cresterea numarului de vizitatori ai magazinului dvs. online si la imbunatatirea numarului de vanzari.

Care sunt cateva tehnici de vanzare?

Pentru a invata cum sa vindeti orice, trebuie sa intelegeti si sa practicati tehnicile de vanzare. Acestea includ:

  • Intelegeti complet produsul pe care il vindeti.
  • Cunoasteti-va piata si cine va va cumpara produsul.
  • Pozitionati produsul ca o solutie la o problema sau pentru a face ceva mai usor.
  • Fa-l pe clientul tau sa se simta confortabil cu tine ca vanzator.
  • Aratati mai intai, apoi vindeti.
  • Nu vorbiti de sus cu publicul dumneavoastra.
  • Ascultati intrebarile si oferiti raspunsuri informate.
  • Ce ar trebui sa iau in considerare atunci cand vand catre publicul meu?

Pentru a va da seama cum sa vindeti publicului dvs. trebuie sa va intelegeti publicul. De exemplu, vindeti produsul pentru ca l-ati folosit dumneavoastra, va place ceea ce ofera, solutia pe care o ofera, utilitatea si valoarea sa generala. Aruncati o privire asupra dvs. ca factor demografic si considerati-va ca baza pentru buyer persona. Acest articol va atrage si, cel mai probabil, va atrage si persoane care sunt similare cu dumneavoastra in ceea ce priveste varsta, venitul si stilul de viata.

Cand incepeti sa va creati site-ul web, puteti adauga diferite formulare web care va ajuta sa colectati date. De exemplu, puteti utiliza un creator de sondaje online gratuite pentru a va ajuta sa va determinati piata tinta si sa colectati o gama mai larga de informatii demografice. Rezultatele va pot oferi date care va ajuta sa identificati o piata pe care poate nu ati luat-o in considerare anterior.

🙏 Ti-am fost de ajutor? Atunci poti ajuta si tu distribuind articolul (cu un click pe iconita de jos). Multumesc!

Spune și prietenilor tăi despre articol

Articole similare

Afaceri online